środa, 2 maja 2012

Epilog

Jestem już z Harrym sporo czasy. Mamy teraz po 25 lat i jesteśmy kilka lat po ślubie. Mamy śliczną i uroczą córeczkę. Ma na imię Darcy. Ma długie loczki , duże zielone oczka , uśmiech i dołeczki w policzkach odziedziczyła po tatusiu. Po nas obojgu ma ogromne zamiłowanie do muzyki.Kocha marchewki , jedzenie , lustra ma zamiłowanie do zwierząt. Najbardziej do kotów , królików i żółwi , nienawidzi łyżek. Tak to wszystko odziedziczyła  tym 5 durniom bez których nie da się  żyć. Ola i Liam są już 3 lata po ślubie podobnie jak Niall i Daria. Obie parki wzięły ślub tego samego dnia , dokładniej w walentynki. Martyna z Zaynem są zaręczeni jak mówili nie chcą się śpieszyć.
Teraz właśnie siedzę sobie na parapecie i patrzę na mojego męża który biega za małą i szczerzę się do okna. Taki piękny widok po chwili spojrzałam na zdjęcie , ach te cudne zdjęcie. Było to połączone zdjęcie pokazujące mnie ,Olę , Darię i One Direction i Martynę kiedy byliśmy jeszcze bardzo młodzi i z mojego ślubu. Automatycznie pociekły mi łzy po policzkach , nie szkoda mi młodości , nie to nie są łzy smutku lecz szczęścia. Ogromnego szczęścia. Kiedyś to wszystko co teraz mam było moim jednym wielkim marzeniem , snem który miał się nie spełnić.Kiedyś największa fanka , która piszczała na radio gdy ich słyszała , cieszyła się jak głupi do sera gdy widziała ich twitcamy , płakała ze szczęścia  gdy wygrali galę. A teraz jestem żoną chłopaka który był i jest moim marzeniem , mam wspaniałych przyjaciół oraz cudowną córeczkę.
Właśnie teraz spełniają się moje marzenia jedno po drugim , a jeśli to sen to nie chcę się nigdy budzić.

4 komentarze:

  1. I koniec !!!
    Nieee !!!
    A jednak będę płakusiać :(
    Albo nie bo obiecałam :D
    I już nie mogę napisać, że czekam bo nie ma na co czekać :( Ale mogę powiedzieć, że blog wyszedł Ci super ;p ...
    Kocham ...
    Kaiss <33

    OdpowiedzUsuń