niedziela, 8 stycznia 2012

Rozdział 9

Wczoraj powiedziałam CAŁEMU ŚWIATU że jestem z Harry.To niezwykłe uczucie.Na całe szczęście wiele ludzi i gazet o tym nie mówią.A już wyobrażałam sobie najgorsze.Widać na razie nikt się mną nie interesuje
(no i dobrze).A co z fankami?Na razie sobie radzimy.Nie które z nich nawet dobrze o mnie piszą.Wczoraj też zrobiłam sobie konto na twitter.com.
Zapisała w swoim notesie , by zapamiętać tę chwilę gdy na kilka minut stała się "sławna".
Odłożyła zeszyt i spojrzała na zegarek.Była już 12:20.Siedziała na skraju łóżka.Do pokoju weszły jej przyjaciółki.
-Nadal nie mogę w to uwierzyć!Byłyśmy w telewizji.Zapiszczały.
-A do tego Naill zaprosił mnie do siebie.Powiedziała Daria.
-No co ty? A mnie Liam.Pisnęła z radości Ola.
-Ej.Co tak siedzisz?Chodzisz z chłopakiem swoich najskrytszych marzeń i co?Zero entuzjazmu?Mówiła Daria
Nawet sobie nie wyobrażała ile myśli w tej chwili przechodziło przez jej głowę.
-Halo?!Aśka!
-Co....?Coś mówiłaś?Spytała zamyślona Asia.
-Tak , mówiłam.Że ja i Daria jesteśmy zaproszone prze Niall'a i Liam'a ....
-O jej to wspaniale.Ucieszyła się.
-Tak wiem.Rozmawiałaś dziś z Harrym?
-Nie.Jeszcze nie, a co?
-Nic Asiu.Po prostu wydajesz się być smutna.Porozmawiaj z nim.Dobrze ci to zrobi.
-Dobrze zadzwonię do niego.Nie martwcie się tak mną.Poradzimy sobie.Lepiej cieszcie się randkami.Kto wie może dziś oficjalnie będziecie parą....
-Ale to by było cudowne.Dobra my lecimy.Cześć!
-Cześć dziewczyny bawcie się dobrze.
I zostałam sama.Zadzwonić do niego?Głupie pytanie.Zrobię to i już.Wiem że i tak przyjdzie.Tak też zrobiła.Harry od razu się zjawił.
-Hej!Coś się stało?Spytał
-Nie.Po prostu chciałam byś przyszedł.Tęskniłam za tobą wiesz.
-Jezu! Zapomniałbym.Powiedział i pobiegł na korytarz i wrócił z bukietem róż.
-Harry nie trzeba było.
-Trzeba trzeba.Droczył się z nią.
-Są przepiękne.
-Tak jak ty.Powiedział patrząc w jej oczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz